1- الزام به انجام مراحل تکریم ارباب رجوع توسط کلیه متصدیان واحدهای تحت پوشش.
2- الزام به صدور فاکتور فروش قطعات و ارائه خدمات با شرایط قانونی ، بخصوص تاریخ صدور فاکتور همراه با مهر واحد صنفی با عنوان معین .
3- الزام به صدور رسید تحویل کالا به مشتری و اعلام تذکر اخذ هزینه انبار داری کالاهای آماده به تحویل بدلیل عدم مراجعه مشتری پس از مدت 7 روز از زمان تکمیل خدمات ، به ازای هر روز تأخیر جهت لوازم سرد کننده ، لباسشوئی و ظرفشوئی ، گازسوز ، کولر آبی ، کولر پنجره ای و اسپلیت مبلغ 80/000 ریال ، لوازم برقی کوچک منزل مبلغ 20/000 ریال ، در ضمن برابر نظر مشورتی اتاق اصناف ایران لوازم با حجم بالا مدت 45 روز و لوازم برقی کوچک 90 روز نگهداری و پس از زمان فوق واحد صنفی مسئولیتی در ارتباط با نگهداری کالا ندارد .
4- الزام به تحویل قطعات تعویض شده از طرف تعمیرکار به مشتری به جز موارد دارای ضمانت و گارانتی و اقدام به اخذ رسید سالم بودن کالای مورد تعمیر از مشتری پس از انجام مراحل تسویه حساب و ترخیص کالای تعمیر شده .
5- در صورت نیاز به اعزام تعمیرکار به خارج از محدوده شهر برابر توافق طرفین نسبت به اضافه نمودن هزینه بابت وقت تلف شده تعمیرکار به تعرفه تعمیر و هزینه ایاب و ذهاب اقدام می گردد.
6- در صورت مراجعه تعمیرکار به محل و اعلام انصراف مشتری از انجام خدمات ، هزینه ایاب و ذهاب بابت وقت تلف شده برابر نرخ تشخیص عیب در محل ، اخذ می گردد .
7- قطعات یدکی فروخته شده به مشتری انوع چرخنده در حضور متقاضی آزمایش و تحویل گردد .
8- قطعات یدکی فروخته شده به مشتری در صورت نصب یا تغییر شکل ظاهری قابل مرجوع یا تعویض نمی باشد .
9- اعزام و معرفی افراد فاقد پروانه کسب از طرف فروشگاه قطعات یدکی به مشتری بمنظور ارائه خدمات و یا نصب و تعویض قطعه عرضه شده ، ممنوع و مسئولیت هرگونه خسارت وارده به دستگاه مشتری بعهده فروشگاه می باشد .
10- عرضه و استفاده از هرگونه قطعات یدکی فاقد کیفیت ، ممنوع و در صورت مشاهده و یا تشکیل پرونده شکایت برخورد می گردد .
11- موارد مرتبط با دستگاههای دارای گارانتی برابر شرایط شرکت ضمانت کننده اعمال می گردد.
12- الزام به تشخیص عیب کامل دستگاههای عرضه شده جهت تعمیرات و اطمینان کامل از موجود بودن قطعات یدکی مورد نیاز بمنظور رفع عیب در بازار و تعیین برآورد هزینه خدمات و اعلام به مشتری حداکثر به مدت 5 روز از زمان تحویل کالا، بدیهی است مسئولیت ایجاد هرگونه ضرر و زیان حاصل از نگهداری کالای تعمیری پس از مدت فوق بجز مواردی که صاحب کالا مراجعه نمی نماید بعهده متصدی واحد صنفی می باشد .
13- اخذ هرگونه مبلغ اضافه بر نرخنامه بعنوان ضمانت انجام کار و اقدام به تبلیغ از طریق نصب بنر ، تابلو نئون ، زیرنویس فاکتور و ارائه خدمات پایین تر از نرخنامه و ایجاد انگیزه بی اعتمادی مشتری به دیگر همکاران و اختلال در نظر بازار بخصوص مناطق بورس ، بعنوان تخلف محسوب و برخورد می گردد .